Ansatte

Frøet

Siren Lunde Figved

Stilling: Barnehagelærer

Har vært ansatt hos oss som fagarbeider siden 2015. Utdanner seg til barnehagelærer, ferdig i mai 2024. Skal jobbe 80 % frem til hun er ferdig utdannet.

Helene Westby

helenew@nyvoll-barnehage.no

Har jobbet i barnehagen siden 2003, men med pauser for å utdanne seg både som allmennlærer og som barnehagelærer. Har videreutdanning i drama. Bidrar som praksislærer for studenter som utdanner seg ved UiS.

Aud Arem

Stilling: Assistent

Har jobbet hos oss siden 2014 og før det flere års erfaring fra andre barnehager i både Stavanger og Randaberg.

Iren Hult

Stilling: Assistent

Begynte hos oss i 2014 etter å ha jobbet litt i barnehage fra før. Før hun fant ut at det var barnehage som var tingen jobbet hun flere år som konditor/baker.

Joachim Norgren

Stilling: Assistent

Har jobbet hos oss siden 2015 og er ansatt på topp av grunnbemanning. Stillingen hans er fast delt mellom avdeling Så rart og Jonsokkoll, i tillegg bidrar han på de avdelingene som trenger hjelp og er dermed godt kjent på alle 4 avdelinger.

Jonsokkoll

Mariann Hodnefjell-Svendsen

mariann@nyvoll-barnehage.no

Begynte hos oss august 2020. Er utdannet barnehagelærer fra 2018 og har jobbet både i Stavanger og Rennesøy, før utdannelse flere år som fagarbeider i barnehage.

Hilde Knutsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Ble ansatt som assistent i 2013 og hadde da jobbet flere år i butikk. Fikk endelig fagbrev som barne- og ungdomsarbeider januar 2021, etter utsettelser pga pandemien.

Phikun Rattanapanya

Stilling: Assistent

Har jobbet hos oss siden 2011 og er barnehagens "gartner". Holder orden på grønnsakshage og blomster.

Lille persille

Helene Ravnås Vistnes

Stilling: Barnehagelærer

Har jobbet hos oss siden 2015 og var ferdig utdannet barnehagelærer samme år. Før utdannelse jobbet hun i barnehage som fagarbeider. Har vært knyttet til Lille persille siden retur fra permisjon våren 2020. Bidrar som praksislærer for studenter som studerer til barnehagelærer ved UiS.

Malin Christine Laastad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Begynte hos oss august 2018 og hadde før det jobbet et par år i barnehager i Stavanger kommune som lærling. Er utdannet barne- og ungdomsarbeider.

Markus Linge Johnsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Begynte hos oss i januar 2019 og kom da fra en stilling i Stavanger kommune. Han har også jobbet i Bergen og på Østlandet. Er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Tilbake fra permisjon 8.9.2022

Så rart

Turid Torgersen

turid@nyvoll-barnehage.no

Har vært ansatt siden 2007 og var da ferdig utdannet barnehagelærer. Jobbet flere år både som dagmamma og i barnehage før hun tok utdannelsen ved UiS. Har videreutdanning i veiledning. Bidrar som praksislærer for studenter som utdanner seg til barnehagelærer ved UiS.

Linda Hansen

Stilling: Barnepleier

Begynte hos oss i januar 2019 og har før det jobbet flere år i oljebransjen og restaurantbransje. Er utdannet barnepleier og kom tilbake til barnehageyrket når hun begynte hos oss.

Joachim Norgren

Andre ansatte

Gerd Grødem

Stilling: Kjøkkenassistent

Jobber i 70 % stilling på kjøkken og sørger for god mat til alle hver dag. Har vært hos oss siden 2007.

Christel Meling Johannessen

Stilling: Barnehagelærer

Tilbake fra permisjon januar 2023 Har jobbet hos oss siden 2013 og kom da rett fra UiS som ferdig utdannet barnehagelærer. I perioden 2017/2018 tok hun videreutdanning i veiledning og hun bidrar som praksislærer for studenter som utdanner seg til barnehagelærer ved UiS. Er i permisjon frem til april 2024

Silje Håvarstein

Stilling: Daglig leder
silje@nyvoll-barnehage.no

Har vært ansatt siden barnehagen ble startet i 2002. Har før det jobbet som pedagogisk leder i Sola kommune og i Bergen. Utdannet barnehagelærer fra 1993 og har gjennom årene tatt videreutdanning i barnevern, veiledning og implementeringsarbeid. I perioden 2017-2021 studerer hun deltid ved UiA og følger masterprogrammet strategisk ledelse/ Nasjonal styrerutdannelse.